2007-01-07

zweiundzwanzig

Böff!
Király utca, 4-6 vili megálló. Állok. Várom asszonypajtást. Előttem két "tini". Vili beáll. Ajtó nyílik, kiömlik a szennyes, nagy csürhe hízótahó. Csordában gizda a keménycsávó. Félig bebaszottak. Teljesen ostobák. Utolsó két tuskó is leszáll, majd az egyik gondolkodás nélkül ARCON KÖPI az előttem álló fiatal srácot és odébbáll. Állok. És csak nézek. No comment. Error 404-File Not Found. Kékhalál. De abszolút. Az ilyet gondolkodás nélkül ágyú elé vagy mozdony alá kötném. Ezt csak a halál teszi elfogadhatóbbá. Nem szoktam ilyesmit mondani, de ez a tiszta gonoszság megnyilvánulása volt, annak pedig pusztulnia kell. Pedig ez megússza és hány ilyen van és lesz még. Jájj...
Ezért utálok a városban járkálni. Hányhatnékom van.

Uff

2 Comments:

At 12:18 de., Anonymous Névtelen said...

Szerintem megérdemelte. Amúgy végre megtaláltam a blogot... a designváltás miatt elveszett minden linkem. Aztán rájöttem, hogy biztos feltetted IWIWre a címet... :D

 
At 7:00 du., Blogger kalmanfarkas said...

még jó, hogy én ma csináltam meg a dizájnváltósdit (zavart, hogy nem azon a néven jelenít meg a kommentablakban, amit én akarok) de nekem nincs egy linkem sem. :)

 

Megjegyzés küldése

<< Home