2006-12-18

egyhíjánhuszas

A szórakozás akkor esik a legjobban, ha az ember munka helyett csinálja. Ez ugye nem csak rám igaz? Itt ez a vizsgaidőszak és nem áll rá se a seggem, se az agyam a tanulásra. 5.-es korom óta nem csinálok rendesen házit és nem is igen tanulok, mégis vígan (hja...) eljutottam odáig, hogy 1etemista vagyok. Azért néha én is érzek egy hangyányi szégyent...
Más. Múltkor állok a blahán (kedvenc helyeim egyike, "ott kéne atomot robbantani"), várom kedves asszonypajtást (aki mellesleg a nyugatitól nem ér el odáig annyi idő alatt, amíg én a XV. kerből meg igen, de mind1...:)) és odajön hozzám egy rigolyás vénember. Aszondja nekem, hogy "nem akarom megsérteni, de mondhatok valamit?" Persze, felelem én naívan. "Te olyan nőies vagy!" Mondom MIVAN?? "Hát hogy nekem eltűnt a barátnőm egy ideje és már minden mindegy. És te olyan nőiesnek néztél ki." Aszittem lendületből agyalapi mirigyen sarkalom. Egyből eszembe jutott az a vén szivar, aki a Family Guy-ban mindig ki akar kezdeni a Chris-szel. Ott röhögtem, itt csak hápogtam. Aztán amikor odábbállt a faszinger, akkor robbant ki belőlem a hahota. És azok a sóvár disznószemek... Kész voltam...

Uff!